Leef mee met Ewout en Janine

Weer helemaal terug in ons oude ritme...

Hallo lieve allemaal,

Inmiddels zijn Ewout en ik al weer een volle maand in Nederland en ik moet eerlijk zeggen dat het mij makkelijk af ging om te wennen...

De eerste dagen hebben we veel familie bezoekjes afgelegd, vrienden gezien engesproken, genoten van ons chaletje, onze eigen spulletjes en van het nederlandse voedsel natuurlijk! En dan is het weer tijd voor ons samen om te werken, onregelmatig, nachtdiensten, late diensten... Dat waswel even een omschakeling... Helemaal nadat wedag en nacht, 2 maanden lang op elkaars lip zaten... En dan bedoel ik dat zeker niet negatief, integendeel.. Ik heb het als zeer prettig ervaren om als jong getrouwd stel 2 maanden naar de jungle te gaan!!

Helaas is onze fotocamera in de laatste week op het resort gestolen... Erg balen allemaal... Diecamera mochten ze van ons houden, maar waarom die 4 GB kaart met al onze herinneringen!

Maar wat fijn om ineens een mail te krijgen van reismee.nl waarin staat dat er een album van ons blog gemaakt kan worden, met foto's, verhalen en reacties... Alle herinneringen in 1 boek!! Die ga ik bestellen als verassing voor Ewout!

Iedereen die met ons meegeleeft heeft, onze verhalen gelezen hebben en mooie reacties hebben geplaatst in de periode dat wij in Borneo waren, ontzettend bedankt daarvoor!!

Hetwas een mooien dankbaar avontuur!

Veel liefs van ons.

Reacties

Reacties

kees van Hoogdalem

Wij zijn ook blij dat we elkaar weer kunnen ontmoeten, zolas afgelopen zaterdag. Gezellig

je broertje

hey sista,

ik vond het ook wel vet om zo nu en dan mee te kunnen lezen wat je allemaal aan het uitspoken was daarzo.
Is Ewout nu vandaag voor het eerst naar school gegaan?
Hoe was dat voor hem?

Ik zie je snel weer is.

kus

corrie H

Je hebt het dan toch maar samen gedaan zo,n avontuur en dat neemt niemand je meer af!
groetjes Corrie H.

ria

Hopen dat ewout dit niet leest haha

liefs mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!