Leef mee met Ewout en Janine

gaatje (s) erbij

hallo lieve meeleefleesgenoten,

voor degene die wil afvallen is dit een goede tip.kom hierheen..ik ben al 5 kilo kwijt...moest een extra gaatje in mijn riem boren.dus nog even en dan kan ik me verstoppen achter een lantaarnpaal..

de dagen vliegen voorbij...dat betekent voor mij dat ik lekker bezig ben..iedere dag wel zo een beetje hetzelfde ritme..nog steeds lekker aan het timmeren aan de overkappingen.ik hoop voordat ik weg ga er 3 zo goed als af te hebben.

inmiddels zijn er zo'n dertig nieuwe kinderen bijgekomen.hartverscheurend om mee te maken hoe kinderen gescheiden worden van hun moeder.maar hoe moeilijk het ook is, ze hebben hier wel meer kans op een betere toekomst.en ze leren Vader kennen.dat blijft toch ook wel heel mooi om mee te mogen maken...dicht bij Vader leven..iedere dag weer..een voorbeeld voor mij..

inmiddels zijn we verhuisd naar ons nieuwe plekje.heerlijk rustig..net op tijd want we verwachten hier de komende 2 weken metmeer dan 80 visitors te verblijven.dat word een hele klus om iedereen aan het werk te zetten.waarschijnlijk ga ik er 3 mannetjes bij krijgen, en dan mag ik die een beetje aan het werk houden...ben benieuwd..het merendeel wat komt is jong en nog student.maar ik hoop wel een beetje handig....

Zo hier ben ik dan... Was even druk bezig met de zieke kinderen! Vandaag was ik de enige die de first aid room onder mijn hoede had.. Gisteren zijn er weer een stel nieuwe visitors gekomen, waaronder een nederlandse verpleegkundige. Ik heb haar al het een en ander laten zien en verteld over het reilen en zeilen hier... Mogelijk kunnen we elkaar af en toe eens aflossen!

Inmiddels kan ik zeggen dat ik het verven goed onder de knie heb... Samen met een andere visitor hebben we een heel groot hekwerk geverft, wel 3x. Nu zijn we met meerdere meiden begonnen in 1 van de rainbow huizen... Erg leuk project al zeg ik het zelf!Dit huis wordt uiteindelijk groen, maar voordat dat zover is moet ie eerst in een onderlaag, zowel vanbuiten als binnen. Dus daar zijn we nog wel eventjes mee bezig!

Ewout vertelde het al dat we in dat andere huis zitten, erg prettig en rustig... Ik kan nu voor mijn gevoel echt meer genieten van wat hier allemaal gebeurd!

Inmiddels hebben we erook een nichtje bij gekregen... Mijn zusje heeft een 'ring' gekregen, hoop dat ik het mag opschrijven van je Rianka... Wel raar hoor om dan zo'n eind weg te zijn van huis en niet meteen live contact te kunnen hebben!

Voor degene die op vakantie zijn of nog gaan, een hele fijne vakantie en geniet van de vrije tijd. Kom allemaal heel weer terug!

Ik ga zo nog even mijn ronde lopen:-) ...

Slaap lekker voor vanavond en tot de volgende keer!!!

Liefs ons...

Reacties

Reacties

Jaap van Dijk

Wat geweldig om iets van jullie werk daar mee te mogen proeven. Heel veel zegen en kracht, liefde en wijsheid voor jullie van God! Heb je zeker nodig. x van ons

Casper en Rianka

Hee jongens,
Wij zijn ook weer veilig thuis uit Italie, we hebben er echt van genoten, van het weer en natuurlijk van elkaar! Het was een bijzondere vakantie. Ook zoveel gedaan daar, elke dag op pad met de auto de bergen in, kasteeltjes bezoeken, met een kabelbaan de bergen in, Casper heeft gewindsurft (wat hij trouwens heeeel oed kon, ik keek mn ogen uit!) Verder veel stadjes bezocht en lekker gegeten en gedronken. Een datum hebben we nog niet, we willen in elk gaval eerst in het nieuwe huis zitten, volgend jaar mei/ juni en misschien daarna in september trouwen en anders ergens daarna, het moet financieel ook allemaal kunnen natuurlijk en we willen wel een leuk feestje geven! Maar wel leuke dingen in het vooruitzicht, een jurk uitzoeken natuurlijk!!!! Maar ik heb alles van jullie weer bijgelezen en jullie hebben het er maar druk mee daar, maar gaat wel goed geloof ik, ze mogen daar blij met jullie zijn zeg! Nou ik wacht weer af tot het nieuwe verhaal en heel veel succes daar verder! Doe Ewout de groeten en een dikke kus van ons!

ma westra

hallo ewout en janine
ik zit hier bij stefan ,weer even bij m'n mooie kleindochter kijken. een goede gelegenheid om ook jullie wat te laten horen. helaas moet ik nu wel zelf typen want stefan is aan het spelen. afgelopen weekend zijn we bij annemieke en harold geweest, die vierden hun beider verjaardag met een gezellige barbecue.je vader heeft vandaag en morgen samen met oom gerard een barbecue te verzorgen ,alleen is het weer omgeslagen dus ik hoop voor ze dat ze het droog houden.wat gaat de tijd trouwens snel he, nog een paar weken en jullie komen weer deze kant op. we zijn al aan het verzinnen waar we zullen gaan eten ! nou lieverds ik ben al weer lang genoeg aan het letters zoeken ik stop er mee .ik wens jullie nog alle goeds toe voor de laatste tijd ,dat god zijn zegen er over mag geven en tot horens/ziens.
liefs , pa en ma westra.

Karin

Beste Janine en Ewout, Bewonderenswaardig wat jullie doen! Ik lees met veel genoegen jullie weblog.
Ook al voelt het als een druppel op een gloeiende plaat; Blijf druppelen!

corrie

hallo Ewoud en Janine, ik had net effe Ria aan de lijn. Ik zou nog een keer samen met Ria naar julllie huis in Heteren gaan, maar daar is helaas niet meer van gekomen.
Nog fijne en goede dagen toegewenst daar!!!
groet van Corrie H

wobbe

Lieve Ewout en Janine,
Zo op het laatst toch nog een berichtje van je vader.
Het gaat nu echt opschieten voor dat jullie weer naar huis komen toch weer snel om gevlogen , maar dat is altijd als je terug kijkt.
Alles loopt hier wel door nog twee weken werken dan heb ik vakantie ,maar hopen dat het weer wat beter wordt. jullie hebben uitgekeken naar regen maar hier is inmiddels wel genoeg gevallen.
Maar laten we niet klagen er zijn landen waar het nog veel slechter is . Alderd ( meester )Drost zijn vrouw is overleden een indruk wekkende dienst geweest waarin de oproep van Elsa door klonk bij God teschuilen. Kerk was helemaal vol.
Afgelopen zondag bij pau en Har. geweest zijn ook weer terug van vakantie, goed gehad maar dat hoor je misschien van hun zelf nog wel.
Verder is er eigenlijk weinig temelden het gaat z'n gangetje.
Geniet nog van de laatste weken en we hopen elkaar dan weer tezien.
Ook de groeten van jullie moeder.
Pa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!