Leef mee met Ewout en Janine

Kleine aanvullingen op de reacties...

Daar ben ik weer...

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het zo gaaf vind om alle reacties te lezen en zoveel mensen reageren ook zo snel... Echt super leuk!!

Wilmanet, even een reactie op jou vraag... Er zijn zoveel kinderen met gezondheidsproblemen als een oorontsteking, ontstoken keel en hier en daar enorm veel wonden, die dus ook iedere dag 2x kunnen langs komen in de First aed room. Ieder kind wat hier nieuw binnen komt krijgt een algehele gezondheidscheck... Ook zijn er 2 sick kamers waar kinderen rustig kunnen liggen als ze ziek zijn, koorts hebben etc... Ik help iedere ochtend na de meeting en na het diner, erg leuk en mooi om ook zo bezig te zijn met de kinderen, maar ook mijn vak toch een beetje uit te kunnen oefenen..

Tja Ineke, wie had dat nou gedacht dat ik zo'n ondernemende man had he... Geintje!! Nee joh, ik heb alleen maar gympen mee, maar dat is echt veel te warm op daar op te gaan lopen... Ik loop alleen maar op blote voetenof opslippers als ik de weg op moet.

Mama,gefeliciteerd met uw verjaardag he!!! Lekker uit eten geweest met papa... Dacht u nou dat ik Rianka was vanmorgen toen ik belde? Leuk om jullie stemmen te horen, doen we snel weer.. Op de 23 juli, mijn verjaardag? Dikke kus voor jullie allemaal thuis... Ook voor jou hoor Rianka en Cas natuurlijk..

Zijn ze druk bezig met de bouw van jullie nieuwe huis? Ik hoop voor jullie dat het huis snel wordt verkocht, er moet toch zeker wel een keer iemand tussen zitten, als je ziet hoeveel er al eigenlijk zijn geweest... Dan is er toch wel degelijk vraag naar!

Ik ben heel benieuwd wat het word broertje... Je zal als je echt op jezelf woont, de eerste paar weken nog wel terug verlangen naar huis... Daar wordt voor je gekookt, de was gedaan, je kan de auto lenen... noem maar op! Maar ik vind het goed dat je de eerste stap hebt gemaakt naar volwassen worden en verantwoordelijkheid nemen, haha!!

Ik hoop niet dat ik nu iemand vergeet... Ik kijk nu al weer uit naar de volgende reacties:-)

Veel liefs, Janine

Reacties

Reacties

ria

hee janine,
vanavond komen ineke en jeanet samen langs, maar goed dat ze het ff vertelden want anders waren we er niet geweest.
gaan we wel een andere keer uit eten.
jullie stemmen lijkeen zo op elkaar en ik verwachtte totaal niet dat je zou bellen.
super hoor.
ik was vanmiddag vrij en heb snel ff een lekker taartje gekocht voor vanavond, lekker schuimgebak.
we gaan nu eten.
veel liefsxxx

wilmanet

goed om te horen dat je bij blijft;) je zou t eens verleren in een paar maanden.... maar prima toch dat je je kennis zo kan gebruiken. lijkt me ook wel een omschakeling, bij ons altijd alles zo vreselijk schoon en steriel en ik verwacht bij jullie nu ietwat minder.
is het eten echt alleen maar rijst en spul daarbij?
succes met alles.
groeten.

betty

leuk om jullie avonturen te lezen! Er is genoeg te doen, als ik dat zo lees, wel mooi werk, hoor! Succes!
groetjes uit elst!

Johan en Krista

Hoi lieve mensen!

Echt leuk en interessant om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien!! Leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden! ;) Het begint bij ons nu ook al lekker te kriebelen..! Hopen jullie nog een keertje in 'real-life' te ontmoeten na jullie en voor ons avontuur!

Liefs

jeanette

he super kanjers!!
Wat een verhalen, had al even niet meer gelezen maar des te leuker want dan heb je gelijk een heel verhaal te gaan, en een heel beeld erbij!!!
Jullie beleven daar heel wat!Om dat samen mee te maken is natuurlijk geweldig!!
Dus er zijn geen baby's???En ook geen nachtdienst draaien, wat je eerst misschien dacht janine???
Die eitjes in hun haren vallen zeker niet zo op in dat zwarte haar??Want eitjes zijn toch ook zwart??
Oh ewout wat zal dat heet zijn timmeren in die hete zon!!En vis eten met kop en staart............echt lekker:(
Wij zijn nu druk aan het inpakken, 2 weken zeeland voor de boeg!De komende dagen wordt het dier ook bloedheet, dus lekker naar het strand!!
nou eerst allebei een hele dikke kus, en kijk uit naar jullie volgende verhalen!!!en foto's!!
doeiiiii xxx

Harold en Annemieke

Hoi!

Wat fijn om te lezen dat het jullie goed gaat!
Alle dagen zoveel rijst eten, bwah.. of raak je daar ook aan gewend? De eerste maanden straks thuis hoef je voorlopig geen rijst meer denk ik.
En dan ook nog al die vreemde dieren.. slangen, muskieten.. niks voor mij!

haha janine op je slippers een berg beklimmen.. had Ewout wel goede schoenen aan dan?

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje..
Op school gaan we de laatste weken in dus nog even flink toetsen en rapporten schrijven.
Harold is inmiddels 'gesetteld' in het nieuwe stadhuis en heeft het druk met zeil-uitjes en andere festiviteiten :)
De jongens groeien lekker en zijn meestal erg gezellig in huis..
Max is afgelopen zondag voor het eerst bij Harold in de kerk gaan zitten en heeft de hele dienst uitgezeten! Geen gehuil en gevecht toen het orgel ging spelen.. daar waren we erg blij mee!

Nou, een goede tijd maar verder!

Liefs van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!