Leef mee met Ewout en Janine

Aanvullende informatie...:)

Lieve mensen,

Toch van mij ook maar even een kort mailtje...

Ik weet bijna niet meer wie vroeg of ik op zoek was naar luizen (zie foto)... Maar dat klopt helemaal!!! Ik heb nog geen levende gezien, maar wel veel neten (eitjes). Iedereen moeten we checken, we zijn maandag begonnen en ik heb deze taak op me genomen!

Afgelopen maandag is de vakantie begonnen voor de kinderen van 9-14 jaar. We zijn gestart met een programma waarin we veel spelletjes met ze doen. Iedere ochtend zijn we ongeveer 2 uurhieraan kwijt, vandaag hadden de kinderen vrijaf.Ewout en ik hadden een estafette voorbereid met stoelen waar ze zig zaggend doorheen moetsten rennen, daarna ergens onderdoor, overheen en weer onderdoor moesten kruipen, daarna 4 rondjes om een stoel heen rennen, spijkerpoepen, met een bal op een lepel een stuk lopen zonder dat de bal eraf valt natuurlijk en daarna een ballon gegeven wat ze tussen de benen moesten houden om vervolgens aan te komen bij een stoel, waar ze de ballon moesten laten knallen door erop te gaan zitten!

Ewout deed het de eerste keer voor, toen hij eenmaal bij de stoel aankwam met de ballon tussen zijn benen, hadden de kinderen het niet meer! De meestekinderen hebben nog nooiteen ballon gezien, laat staan dat ze ooit hebben gehoord hoe dat kan knallen alsje erop gaat zitten... Sommige kinderen waren doodsbang, anderen gierden het uit van het lachen.. Het was een enorm succes, werd ook echt een wedstrijd voor de kinderen en iedereen deed leuk mee!

Ik ga van maandag weer terug naar zondag...

's Ochtends naar de dienst geweest hier in het Trainings Centre. Na de lunch hebben we heerlijk geslapen en zijn rond kwart voor 3 gaan lopen door de bergen... Ewout had een enormleuke route uitgestippeld, maar niet heus... We zouden een berg oplopen, nou ik heb er wel 3 kwartier over gedaan als het niet meer was.. Vreselijk vond ik het! Het was mega stijl, er lagen heel veel kleine steentjes waardoor ik steeds weggleed met mijn slippers... Ewout was al lang en breed boven en ik had misschien net de eerste 3 meter afgelegd! Na veel geschreeuw en twijfel of ik op mijn kont verder moest gaan omhoog of juist naar beneden, kwam Ewout als redder in nood naar beneden om me te helpen! Ja ja, ik ben uiteindelijk boven gekomen, een hele overwinning al zeg ik het zelf... Wat een gedoe.

Het was het allemaal wel waard, het uitzicht en de natuur ishier fantastisch.. Daar hebben we dan ook echt van genoten. Mooie foto's en filmpjes gemaakt! Het is zo stil dat je alleen maar wat krekels en vogels hoort, verder helemaal niets... Super!!

Voor ons is het al weer bijna bedtijd... Je moet hier ook echt je rust pakken dus dat proberen we dan ook! We hebben gehoord dat er een half jaar voor staat voordat je helemaal gewend bent aan dit klimaat en dus ook je energie op peil hebt.. Dat gaan wij niet meemaken!

Succes met de laatste loodjes he... Marsha en Karin!! Ik heb al een klant die komt shoppen bij mij voordat we hier weggaan.. Ze vond dat roze truitje wel erg leuk hoor Karin, dus ik probeer hem zo schoon mogelijk te houden, haha!!

Tot de volgende keer... Hele dikke zoen!!

Janine

Reacties

Reacties

ineke

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, janine wandelen in de bergen met je SLIPPERS aan!!!!
Heb je geen bergschoenen?
O als ik jullie verhalen lees heb je echt het gevoel er ook een klein beetje te zijn, wat leuk om zo met mekaar beig te zijn, en dan die kinderen, moet je nagaan hebben al plezier met een BALLON!!
Moet je onze westerse kindren horen, die kijken niet eens om van een ballon hahahha.
Hier gaat alles goed, frank is ook geslaagd, heeft volgende week zijn diploma uitreiking.
Ik ga zo werken dan twee vrij en daarna 5 avonden werken, bah niets aan.
O wij hebben hier ook zo n zin in de vakantie, we gaan een beetje jullie richting op, Cyprus!!
Nou ja een heeeeeeeeeeeellll klein beetje jullie richting.
Maar in ieder geval zekerheid van mooi weer, althans dat hoop ik wel.
Zal mij benieuwen hoe het arnold bevalt in die hitte, die zal wel onder een parasolletje zitten, met factor 50.
Nou lieve mensen, blijf zo doorgaan, ik ben trots op jullie.
Wel ook een beetje aan jullie zelf denken hoor!!!
Dat je straks niet total loss bent.
Groet van ons allen

marja

Toch goed dat je boven op de berg bent gekomen met je slippertjes...!
En wat je conditie betreft...daar valt dus nog wel het eea aan te verbeteren. Nou de goeie ideeën zijn er, niet waar?
Leuk hoor om jullie verhalen te lezen,en zo een kijkje te hebben in jullie leven daar.
Veel fun daar met de kids, het werk, de muskito's, giftige slangen... gaat het echt wel goed met jou Janine??!

groeten, natuurlijk ook van Frans,
Marja

wilmanet

wow Janine wat spannend, akelige beesten, akelige wandelingen...maar meer nog mooie dingen als ik t zo lees. succes met alles daar, veel plezier ook. doe je ook nog andere gezondheids checks? hoe is het daar geregeld als 1 van de kinderen ziek is?
groeten Wilmanet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!