Leef mee met Ewout en Janine

we hebben een zeker ritme in de dagen te pakken...

Hallo geliefden,

we zijn weer een paar dagen verder inmiddels..de winter is hier begonnen ha ha echt waar...maar tegelijkertijd ook het droogteseizoen.we hebben allemaal te horen gekregen dat we zuinig met het water moeten zijn want de voorraden raken op omdat het niet regent...we bidden hier dat het gaat regenen...water heb je hier echt wel nodig.als je een beetje bezig bent dan loopt het water over je armen en benen.ik mag nu met een grote klus bezig zijn.er moeten grote overkappingen komen bij enkele huisjes om de regen en de zon weg te houden en ik ben daar wel totdat we weer naar huis gaan mee bezig denk ik...is leuk om te doen.ik heb vanaf het begin al gevraagd of ik een jonge knul met me mee kon krijgen en die heb ik dus ook iedere dag bij me...is wel eens lastig en frustrerendomdat je elkaars taal niet helemaal spreekt.grappig dat jij,arnold, dat zo hebt opgepikt van mij dat ik zogezegd beslist niet wou timmeren..janine en ik staan en stondenoveral voor open...ik kan wel zeggen dat ik er hier juist blij mee ben dat ik op deze manier bezig kan zijn..er is gewoon echt een tekort aan goede vaklui hier dus vaklui...als jullie dit lezen kom naar borneo..voor sommigen is het wel leuk om oude kledingstukken terug te zien hey ha ha..bedankt hoor bram en karin...ze zullen er hier straks blij mee zijn...

hoe gaat het bij jullie stefan en marsha?al wat op komst?

het slangenseizoen schijnt ook aaangebroken te zijn.ik heb al enkele mooie exemplaren gezien.mooie kleuren maar wel zeer giftig.de kinderen vangen ze en nemen ze dan mee in een bakkie en proberen ze dan te voeren met grote sprinkhanen of gekko's.in nederland doen kinderen dat met kikkervisjes en hier met giftige slangen..

iemand vroeg of we last hadden van muskieten..ja,die zitten er genoeg.volgens mij hebben we er ook een op de slaapkamer want s'ochtends worden we wakker en hebben er altijd wel weer een paar beten bij.en die rotbeeesten prikken niet een keer maar gelijk 6 keer op rij..mijn armen zien er dus ook wel uit als de hulk..

leuk om je verhalen te lezen har,hopen voor jullie en waarschijnlijk vele anderen dat het weer dan een beetje beter word.

ik vind het erg leuk om iedere keer weer zoveel reacties te lezen.

nou net is de bakker gelukkig weer teruggekomen en wij zitten te hopen dat hij vannacht nog begint met brood bakken.dat was namelijk op en we eten nu al 5 dagen s'ochtends om half zeven of rijst met groente of noedels met groente....en dat op je nuchtere maag...inmiddels eet ik al wel de vis met kop en staart op.lekker knapperig de kop van de vis..de ogen zijn er gelukkig wel uit gehaald.zelfs janine heeft haar eerste visje gepeld....bleef weinig vlees over maar oke....

nou dit was het wel weer ff.ik ben veel te bang dat internet er weer uitvliegt en ik alles kwijt ben dus ga dit maar online zetten...tot de volgende keer...

be blessed,

ewout

Reacties

Reacties

kees

Hoi daar,
Leuk je berichten te lezen om zo een beeld te krijgen wat jullie zoal doen.
Gisteren op tv en programma over hoe ze in andere landen naar de wc gaan. Las van Janine dat het in de rivier gebeurde waar je ook je in wast. Is dat zo en hoe zit dat dan.
Hier zit de zomer eraan te komen ze gevn voor volgnde week tegen de 30 graden op. We gaan dus 2 dagen naar jullie chalet.
Je bent dus met een maatje aan het timmeren zoals ik ervan begrijp.
Welke taal spreken jullie tegen elkaar of is het handen en voeten werk.

Gr Kees

ria

hee ewout,
wat erg al die beesten. zijn er ook aapjes??
En zit het er nog in dat jullie naar de jungle gaan??
voor mij is het aftellen op school.
bijna vakantie.
heerlijk en nog 2 keertjes naar jullie chalet.
heerlijk om daar te zijn, maar dat heb je al wel van janine gehoord denk ik .
hoe warm is het daar wel niet in de zomer?
Als het nu in de winter al zo warm is?
jullie zitten er al weer een tijdje he. En al aardig gewend.
vergeten jullie de pillen niet!
nou ik ga mn mail ook nog ff lezen, had janine een berichtje gestuurd.
doeg, xxxxxxx

Bram

Haha lache om dit alles zo te lezwn joh.
Wij zitten hier nu te eten. Maar denk maar niet dat het hier allemaal zoveel beter is. Je weet hoe dat gaat: bak maar een ei ofzo Wggen ze dan.
ik heb mezelf inmiddels ingeschreven voor een huisje. Ik hop dat ik echt snel op mezelf kan dan.
Groetjes

stefan en marsha

hey broer en zus

er is zeker wat op komst, maar dat duurt al negen maanden!! hier ist nog rustig hoor!!!
verder alles z'n gangetje hier.
vinden het erg leuk om jullie verhalen te lezen. het scheelt je straks bij terugkomst ook tijd aan dingen die je wil vertellen. hihi. er is waarschijnlijk toch al te veel om allemaal te kunnen vertellen en te onthouden, al die dingen die je meemaakt.
het is ook fijn om te horen dat alles daar goed mag gaan met jullie. ook dat je je gaven ook daar kan benutten( je hebt tenslotte twee gouden handjes) heel veel plezier daar nog en geniet er van!!!
liefs xxx

Jennelie

Hey,

Haha ik moet echt om je lachen Ewout, vind dat je grappig schrijft! Mooi om te lezen dat jullie dingen doen en oppakken waar jullie goed in zijn!
Zet hem op daar! Ik kan hier trouwens wel wat regen missen voor daar :)

Groetjes Jennelie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!