Leef mee met Ewout en Janine

Toevoeging profiel..

We hebben ons profiel iets aangepast, nu is het hopelijk wat duidelijker voor degene die nog geen idee hadden wat wij gingen doen in Borneo!!

Lieve groet!!

(ps.. Inmiddels zitten we al bijna 2 uur achter internet.. Het wordt hoog tijd om eraf te gaan, kost ons veel te veel!! Misschien 2 ringet, gelijk aan 50 cent...

Laughing

wilmanet

Ha "Elstenaren" :) wat mooi om jullie verhalen te lezen. wat akelig warm moet het zijn, gelukkig heb je nog wat extra shirtjes Janine. sterkte met het spettergebeuren:(
succes met alles. gr Wilmanet. (en Jan, maar die is op reis.)

Nienke

Haha, das mooi snel! En wat een geld voor het internetten;) Hihi.

Maar is dit jullie huwelijksreis? En voor hoe lang is het plan? En weten jullie ook al inhoudelijk wat er van jullie verwacht wordt?

HEEEEL veel succes!

jeanette

lieve janine en ewout,
ben nu hier in sliedrecht met thijs en koen.
en las jullie reis verslag tnt!
Het is nu dus al een hele ervaring wat ik allemaal lees.
En dan morgen door naar jullie eindbestemming.
Hoe gaat het trouwens als we foto's willen zien van jullie, dan kunnen we gewoon intikken 100 extra foto's en die gaan jullie dan allemaal doormailen??
nou ja in 2 uur tijd kan je heel wat foto's doormailen en dat maar voor 50 cent!!:)
Het huis van oma hebben we zo goed als helemaal leeg, nu staan er alleen nog maar spullen voor de kringloop.Ik wil er zelf ook eigenlijk niet meer heen(als het echt niet meer nodig is)want het geeft mij elke keer een heel naar en verdrietig gevoel!
Nou hoop snel weer iets te horen, heel veel sterkte morgen met de bus reis!(dat zal wel anders gaan dan hier met een interliner ofzo)
Dikke kus!!!

marja

Hoi Janine en Ewout

Wat leuk om jullie op deze manier te volgen! Binnenkort zullen jullie wellicht niet meer zoveel tijd hebben om op het internet te zitten, dus gooi er nog maar een euro tegenaan... Is er nog wat meer leesvoer! Goeie reis verder, en ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen bij L.W.

Liefs, Frans en Marja

Jeanne van Hoogdalem

Hallo Janine en Ewout,
Beginnen jullie al te wennen aan die hitte? Lijkt me helemaal niks, ik vond het de afgelopen dagen in Ned. al te benauwd en kirjg dan niets uit mijn vingers! Hoe zit dat met het tijdsverschil want ik hoor jullie helemaal niet over een jetlag? Groetjes!