Leef mee met Ewout en Janine

Laatste dag in Kuching???

Lieve mensen,

Het doet zoveel met je als je in een plaatselijk internet cafe'tje gaat zitten, je blog opent en zoveel reacties op je af ziet komen.. Dan kun je niet anders dan een traantje wegpinken... Goed om te zien dat het in nederland ook goed gaat. Afgezien van het kleine accidentje met de motor (Harriet), maar dat viel gelukkig mee!!

Mam, is het hele huis nu al leeg van oma dan? Of zijn jullie nog druk bezig... Lijkt me ook appart ja om daar mee bezig te zijn! Nu ga je het echt afsluiten voor je gevoel...

Pa, gaat het met u ook goed?? Al toe aan vakantie?

Bram, ik denk dat het jou heel goed zal doen als je in een project duikt zoals deze... Gisteren zijn er een heel stel vanuit de Village terug gekomen om hun visum weer te verlengen voor 2 maanden.. 5 nederlanders, waaronder 4 jongeren! Allemaal met hun eigen verhaal en doel. Heel mooi om dat te zien en de verhalen te horen over de Village!

Iris, jij van harte gefeliciteerd he, ik heb al een berichtje getypt op je hyves.. Drink een lekkere borrel van mij!!

Ri, ik heb mijn mobiel niet eens meegenomen he.. ff voor als je het niet meer weet!! Hoe gaat het met de bouw van jullie huis.. Staat ie er al?? haha...

Wij zijn net naar de ambassade geweest en kunnen ons visum om16 uur ophalen..

Wat wel even leuk is om te vertellen... De voels temperatuur hier op dit moment is 42 graden!!! Om even een indruk te geven.. Niet normaal he!!

Nou ik stop er voor nu even mee.. Op de Village schijnt internet enorm traag te zijn en er regelmatig uit te liggen.. Dus wij hopen dat het meevalt als wij aankomen!!

Tot heel snel maar weer!! Dikke kus... (Janine)

ik zal ook nog wat typen..

inmiddels hebbenwe de zondag er weer op zitten..ik vond het een erg mooie dag....heel veel intense ontmoetingen gehad met andere geliefden...merkte toen ik in bed lag dat ik moeilijk in slaap kon komen.zoveel gaat er dan nog door je hoofd heen....heel bijzonder om te horen vind ik ook de redenen van mensen waarom ze hier zijn...een heel aantal jongeren in de twintig hebben gewoon hun boeltje verkocht en zich zelfs uitgeschreven uit nederland in het vertouwen op God en zijn gewoon gegaan.anderen zijn gegaan voor lange tijdom het hectische leven in nederland te ontvluchten...heel goed om elkaars leven ook te kunnen delen.er groeit daardoor ook gelijk een band en je kunt elkaar voor Gods troon brengen.

zondagochtend zijn we naar een engelstalige dienst geweest.dat vond ik,wijook erg mooi!

we mogen nog verder kijken dan de opstanding van Jezus!!Hij is ook opgevaren naar de hemel en zit daar nu aan de rechterhand van de Vader!!met Hem mogen wij daar nu ook zitten....zo kunnen ook wij verder kijken dan een klein jongetje in een supermarkt die zijn vader kwijt is en alleen maar tegen schappen aan zit te kijken en de weg niet meer weet...oftewel...hoeven wij niet bang te worden of ontmoedigd wanneer er onrecht in ons leven is..dood, ziekte, rampen, noem maar op....want wij hebben een heel mooi vooruitzicht...zitten aan de rechterhand van de Vader...onze Vader...geweldig..

ook een mooie boodschap voor jullie, ria en ineke en jeanet...het is nu nog moeilijk...zeker op momenten zoals een huis leeghalen....maar vertrouw erop dat na een korte tijd,wat dit leven is,we onze geliefden weer zullen zien...aan de hand van onze hemelse Vader....ik hoop en bid voor jullie dat jullie de geestelijke ogen mogen hebben om datte zien en te ervaren...

bram...dit zou heel goed voor jou zijn dat beaam ik met janine.ga hier maar eens een jaar heen ja...ben je thuis weg en je komt als een ander mens terug.by the way...het internetcafe waar we zitten is een soort gamecafe en er zitten hier zo'n 15 jongeren world of warcraft te spelen.ik probeer jou naam hier te ontdekken maar helaas...of is dat spel al weer oud?

inmiddels zijn we al aan de spetterpoep haha....kom goed...

be blessed

ewout...

Reacties

Reacties

Nicht Nienke

'Toevalig' kwam ik erachter dat jullie 2 gewoon op reis met een missie zijn...wat doet me dat goed, gaaf om op deze manier met jullie mee te leven. Ik weet nog helemaal niet precies wat júllie missie is, wat júllie verhaal is, zoals jullie van anderen zo mooi beschrijven. Wat is het plan, wat gaan jullie precies doen in dat verre warme land? Geniet!
X

Ewout en Janine vanuit Kuching...

Ik heb een vermoeden welke nicht Nienke dit is... Maar toch voor de zekerheid vragen we het nog even! Dit omdat er in Ewout zijn familie ook een Nienke zit..

Op ons profiel kun je meer lezen over het project, deze hebben we daarnet wat aangepast!! Nu is het hopelijk wat duidelijker voor mensen die nog niet van onze reis afwisten!!

Bedankt voor de tip..

Kees

Lieve Ewout en Janine,

Wat zijn jullie een mooi avontuur aangegaan. Mooi dat we alles zo kunnen volgen en dat jullie door ons en wij niet door jullie vergeten worden.
Ik geniet nu van wat vrije dagen waar ik heel hard aan toe ben. Op dit moment hebben we voor het eerst weer eens een flinke regenbui, was ook zeer hard nodig na die droogte.
Ik vind het geweldig dat jullie zo in Gods Koningkrijk nu al bezig mogen zijn met iets waar met name Ewout zo naar heeft uitgezien en waar jij je bij aangesloten hebt Janine.

We houden van jullie en missen jullie ook al.
Liefs Pa

Erik Pieter & Anja

Fijn om te horen dat de reis goed verlopen is!! En nu maar hopen dat jullie gauw verder kunnen.... Wel ff een tegenvaller als je er zo naar uit kijkt!
Ben benieuwd hoe het is als jullie daadwerkelijk bezig kunnen in de village!
Geniet van alles!!
Liefs,

corrie h.

Tis leuk en leerzaam om jullie verslag van de reis te lezen! groet Corrie H

Ineke en familie

O wat een byzondere reis zeg, en wat krijgen jullie veel mooie dingen te zien.
Ik geloof dat als je daar mag zijn je de wereld op een heel andere manier mag ervaren.
Wat een rijkdom he en dan zijn wij hier in het westen nog niet tevreden, Ewout bedankt voor je lieve woorden, en ik weet ook heel goed dat als ons tijd daar is, wanneer dit ook zal mogen zijn, wij zeker aan Gods rechterhand mogen zitten samen met diegene die ons zo dierbaar waren.
Weet je dat ik daar van de week toevallig ook aan dacht!!
Hoe mooi het daar zal zijn, en het idee dat wij daar elkaar weer mogen zien!
Het is zelfs zo, je zal er bijna naar uitkijken!!
Ik zeg dit voorzichtig, omdat jullie straks denken dat ik dood wil, maar het is zo mooi vooruitzicht voor een ieder van ons.
Genieten jullie nu maar van mekaar en van Gods mooie aardse natuur!!
Dikke zoen van mij en de groetjes van allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!