Leef mee met Ewout en Janine

Nog 1 nachtje slapen...

Zo... eindelijk klaar!!!

Stofzuiger opgeruimd, bloemen weggegeven aan de buurvrouw, koffers ingepakt en wastafel in de badkamer schoongemaakt. Morgenochtend nog even met een doekje over de wc en dan is alles weer spik en span.. Er wordt namelijk op ons chalet gepast wanneer wij er niet zijn, dus dan moet alles wel netjes achtergelaten worden vind ik!!

We zijn tot het eind nog bestdruk geweest al zeg ik het zelf...

Vandaag zijn we Arnhem ingeweest. We zijn geslaagd bij bepaalde filialen voor schriften, potloden, krijt, stuiterballen, buttons en kleine auto'tjes, wat inmiddels ook is ingepakt. Bij de Christelijke boekenwinkel werd er ter plekke voor ons gebeden, erg mooi en bijzonder om dat mee te maken. We weten dat we er niet alleen voor staan, God gaat met ons mee!!!

Morgen worden we om 6.30uur opgehaald door een taxi die ons naar Arnhem station brengt. Van daaruit gaan we regelrecht met de trein naar Schiphol, wel zo makkelijk!!

De eerst volgende keer dat jullie iets van ons zullen lezen weet ik niet precies.. Wat ik wel weet is dat we dan 17,5 uur vliegen erop hebben zitten en mogelijk ook al onze 15 uur durende rit in de bus door de jungle hebben overleefd!!!

Wat nog wel goed is om even mee te delen... Ik (Janine) neem mijn mobiele telefoon niet mee, diti.v.m. deluchtvochtigheid van 98% en omdat ik waarschijnlijk toch geen bereik heb! Mocht er toch iets heel belangrijks zijn, kunnen jullie Ewout zijn mobiel proberen... Of je iemand aan de lijn krijgt durven we niet te zeggen...

Wink

Het is erg gaaf om te zien dat er zoveel mensen met ons meeleven... heel erg bedankt daarvoor!!

Tot heeeeeel snel, hoop ik... Voor nu alvast weltrusten!!!

Dikke knuffel en kus van ons uit Heteren!

Reacties

Reacties

Rianne

Slaap lekker!
Ik bid voor een veilige reis en rust.
Ga, geniet en ontdek wat je mag delen met de anderen.

Rianne

Bram

Hey lieverds,

Slaap lekker vannacht en morgen een hele goede reis toegewenst!
Ik zal jullie gaan missen (doe ik nu ook al) maar toch een hele fijne tijd toegewenst daarzo.

Hou je sterk en veel plezier en geniet ervan.

xxx

Paulus en Harriët

Oh jongens, wat spannend! We hopen dat jullie veilig aankomen in Borneo. Een hele goede reis, God gaat met jullie mee! Veel zegen, liefs van ons.

Jennelie

He Ewout en Janine,
Leuk om met jullie mee te kunnen lezen!
Ik wens jullie een goede reis, en een hele goede tijd toe in Borneo. Gaaf dat jullie plannen doorgaan!!
liefs Jennelie

Kor

Mi hermano y hermana!

Veel zegen!! Jullie gaan een prachtige, waardevolle tijd tegemoet! Vergeet niet: God is bij jullie, wat er ook gebeurt, Hij zal je nooit verlaten!!
HIj houdt van je!! En dat zal Hij je laten merken, ook in het verre Borneo!! Laat je verassen door Zijn liefde, in alle ontmoetingen, en situaties!

God bless!!

tu hermano, Stellenbosch, SA

de haantjes

lieve janine en ewout,
Geniet van jullie byzondere reis!!
En we gaan jullie volgen!
Dikke kus van ons!!

Jeanne

Een heel goede vlucht toegewenst en een veilige aankomst! Heel leuk om jullie te gaan volgen! Groetjes van ons uit Zutphen.

fam. van norden

Hee tortelduifjes, tja daar gaan jullie dan eindelijk he!!
Wat een enorme reis zeg, dat word op blaren zitten!!
Geniet van iedere minuut samen, en wij uouden jullie in de gaten.
Groet van ons allemaal uit Almere!!

kees en ria

hee lieve ewout en janine,
jullie zitten nog steeds on het vliegtuig denk ik.
wat een reis.
janine voel je je een beetje goed en heb je er zin in.
de mensen die jij mist zullen jullie nog veel meer missen.
er zijn straks zoveel nieuwe indrukken.
en gelukkig ben je met ewout, lekker samen.
geniet ervan hoor en kom weer gezond en wel terug.
we denken aan jullie en bidden. heel veel
liefs!!!!!!!!!!!!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

corrie h

hoi Ewout en Janine,
ben heel benieuwd waar jullie nu zitten, midden in de bush bush???????????/
Hele fijne goede tijd daar hoor, denk aan jullie.

ria

hee,
ik denk dat jullie er nu wel moeten zijn?
erg moe zeker van dat gehobbel in de bus?
of genoot je meer vd omgeving?
ik hoop op een berichtje van jullie.
wat heerlijk om jullie stem te horen donderdagnacht!!!
doe voorzichyig en geniet ervan!!
dikke kus

jeanette

Hoi hoi,
Volgens ons zit de reis er wel zo'n beetje op toch??
Hoe was het al met al??
Een lange zit, stijfe benen, dikke enkels of viel het wel mee??En in de bus veel gezien, mooie omgeving??Veel foto's gemaakt??
Nou we hopen snel wat van jullie te horen!!
Veel liefs!!!!XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!