Leef mee met Ewout en Janine

Steeds dichterbij...

Ja ja... Nog 6 dagen!!

De voorbereidingen zijn al in volle gang. Koffer onder het bed vandaan gehaald vanmorgen, al wat uitgezochtte (wat oude) kleren erin gedaan en mijn ''NIET TE VERGETEN''lijstje verder aangevult.

Morgen moet Ewout zijn laatste spuit halen en dan zijn we er zo goed als klaar voor!!

Wel spannend hoor, het komt nu steeds dichterbij.. De kriebels beginnen te komen, maar voor alsnog gezonde spanning!!

Waar ik wel enorm mee in mijn maag zit/zat zijn die malaria pillen.. Man o man wat een gedoe!! Ik had in de eerste instantie gekozen voor de Lariam, maar omdat ik steeds meer negatieve reacties krijg van mensen die weer mensen kennen dieLariam hebben geslikt en hallucinaties hiervan kregen, heb ik toch de knoop vandaag doorgehakt!!!

Ik stap over naar de Malarone.. Samen met Ewout slikken we 70 dagen een heerlijke pil!! Kunnen we het ook niet vergeten!!

Tongue out

Tot gauw...

Reacties

Reacties

Francien

Hoi Ewout en Janine,
Het komt nu heel dicht. Ik weet niet of ik jullie nog persoonlijk spreek, maar bij deze wil ik jullie een goede tijd toewensen. Leuk dat we jullie via dit blog kunnen volgen.
Groetjes, Francien

Jacobine en Arjan

Even over de malaria pil, je hebt een goede keus gemaakt Janine, toen ik indertijd naar Afrika ging, kreeg ik als advies de Malarone pil te slikken, hier heb ik geen nare herinneringen van..en idd over de Lariam las ik nare verhalen!

Paulus en Harriët

hey broer en zus,
Het aftellen is begonnen! Erg leuk zo'n reis blog. Ik hoop dat jullie tijd daar genoeg hebben om jullie verhalen aan ons te vertellen. En wat die pillen betreft....ik heb eens op internet naar een plaatje gezocht...het zijn net oranje smarties! Dus doe maar net of je iedere dag een MenM in je mond stopt (niet kauwen!)
Tot zondag voor de laatste knuffels.
Groetjes.

Betty Luursema

Ha,
Een hele goeie reis toegewenst!!
En Vaders zegen bij alles wat jullie daar gaan doen en meemaken!
groetjes, betty

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!